Skutecznie rozpoznajemy i leczymy schorzenia

Reumatologia

Jeśli odczuwasz bóle stawów, np. w dłoniach i stopach, masz problemy z zesztywnieniem mięśni czy ścięgien oraz cierpisz na bóle kręgosłupa powinieneś udać się do reumatologa. Tego typu problemy często dotykają nie tylko seniorów, ale również osoby młode.

Laryngologia

Masz problemy ze schorzeniami nosa, uszu, krtani, gardła, zatok, ostrymi lub przewlekłymi stanami zapalnymi górnych dróg oddechowych? Zapraszamy do naszej placówki także jeśli potrzebujesz wsparcia przy trudnościach z oddychaniem, chrapaniem, pochrapywaniem lub bezdechem sennym.

Lekarz internista

Pacjenci zainteresowani diagnostyką i leczeniem chorób narządów wewnętrznych oraz osoby zmagające się z sezonowymi infekcjami wirusowymi i bakteryjnymi są mile widziane w centrum medycznym City Clinic. Nasi lekarze interniści pomogą złagodzić i uśmierzyć ból oraz zniwelować skutki i przyczyny choroby.

Diagnostyka USG

Badanie USG to podstawa bezinwazyjnej diagnostyki obrazowej we wszystkich niemal specjalnościach. Badanie USG to także podstawa profilaktyki u każdego dorosłego przed 35 rokiem życia. Pozwala wykryć łagodne i złośliwe zmiany narządowe, jest także badaniem uzupełniającym do badań szpitalnych lub przedoperacyjnych. Wysokiej klasy lekarze specjaliści radiologii gwarantują, że oferta City Clinic w zakresie badań USG w pełni zadowoli wszystkich pacjentów.

Urologia

Jeśli masz dolegliwości związane z oddawaniem i utrzymywaniem moczu spowodowane stanem zapalnym, kamicą, obecnością przeszkody w odpływie moczu, w tym również schorzenia prostaty lub przewlekłe infekcje układu moczowego - zapraszamy do centrum medycznego City Clinic.

Gabinet Zabiegowy

Wiemy, że szczepienia, pobranie krwi i inne zabiegi są szczególnie trudne dla naszych najmłodszych pacjentów, dlatego personel medyczny pracujący w City Clinic to dyplomowane pielęgniarki i lekarze mający wieloletnie doświadczenie na oddziałach pediatrycznych i doskonałe podejście do dzieci.

Diabetologia

Podejrzewasz u siebie cukrzycę? Jeśli odczuwasz wzmożone pragnienie, pogorszenie wzroku, chudniesz, oddajesz większe ilości moczu i masz skłonność po powstających zmian ropnych lub grzybiczych na skórze i błonach śluzowych - warto udać się do diabetologa w placówce medycznej City Clinic.

Proktologia

Odczuwasz dyskomfort układu pokarmowego lub obawiasz się problemów związanych z chorobami jelita grubego i odbytnicy? Sprawdź naszą ofertę w zakresie proktologii i skorzystaj z badania anoskopii i retroskopii pod okiem wykwalifikowanego lekarza specjalisty.

Dermatologia

Szukasz konsultacji jak poradzić sobie z oznakami starzenia, problemem potliwości lub zastanawiasz się nad doborem kosmetyków w zależności od potrzeb i rodzaju skóry? Zapraszamy do lekarza dermatologa w City Clinic.

Chirurgia

Potrzebujesz konsultacji chirurgicznej lub zabiegu? W centrum medycznym City Clinic zajmujemy się skutecznym rozpoznawaniem i leczeniem schorzeń metodami operacyjnymi oraz prowadzimy fachowe konsultacje chirurgiczne.