Diagnozujemy i leczymy nowotwory piersi oraz narządów rodnych kobiety

Ginekologia onkologiczna

Ginekologia onkologiczna zajmuje się diagnostyką i leczeniem nowotworów piersi oraz narządu rodnego kobiety. Choroby te dotyczą bardzo intymnej strefy ciała, co wpływa na kontakt pacjentki z lekarzem – niejednokrotnie będąc przyczyną opóźnienia w ujawnieniu objawów. Należy pamiętać, że większość nowotworów wykrytych na wczesnym etapie zaawansowania jest całkowicie uleczalna.

Reumatologia

Jeśli odczuwasz bóle stawów, np. w dłoniach i stopach, masz problemy z zesztywnieniem mięśni czy ścięgien oraz cierpisz na bóle kręgosłupa powinieneś udać się do reumatologa. Tego typu problemy często dotykają nie tylko seniorów, ale również osoby młode.

Laryngologia

Masz problemy ze schorzeniami nosa, uszu, krtani, gardła, zatok, ostrymi lub przewlekłymi stanami zapalnymi górnych dróg oddechowych? Zapraszamy do naszej placówki także jeśli potrzebujesz wsparcia przy trudnościach z oddychaniem, chrapaniem, pochrapywaniem lub bezdechem sennym.

Lekarz internista

Pacjenci zainteresowani diagnostyką i leczeniem chorób narządów wewnętrznych oraz osoby zmagające się z sezonowymi infekcjami wirusowymi i bakteryjnymi są mile widziane w centrum medycznym City Clinic. Nasi lekarze interniści pomogą złagodzić i uśmierzyć ból oraz zniwelować skutki i przyczyny choroby.

Diagnostyka USG

Badanie USG to podstawa bezinwazyjnej diagnostyki obrazowej we wszystkich niemal specjalnościach. Badanie USG to także podstawa profilaktyki u każdego dorosłego przed 35 rokiem życia. Pozwala wykryć łagodne i złośliwe zmiany narządowe, jest także badaniem uzupełniającym do badań szpitalnych lub przedoperacyjnych. Wysokiej klasy lekarze specjaliści radiologii gwarantują, że oferta City Clinic w zakresie badań USG w pełni zadowoli wszystkich pacjentów.

Fizjoterapia Uroginekologiczna

Fizjoterapia uroginekologiczna dla każdej kobiety: ciężarnej, po ciąży, chcącej poprawić swoje życie seksualne, w okresie menopauzy. Prowadzimy trening mięśni dna miednicy.

Ginekologia i położnictwo

Jeśli poszukujesz placówki medycznej oferującej szeroki zakres opieki ginekologicznej i położniczej przeprowadzającej nieinwazyjne badania prenatalne (test Pappa, test Nifty, test potrójny), nasza oferta jest dla Ciebie. City Clinic to także komfortowa szkoła rodzenia i opieka poporodowa.

Endokrynologia

Jeśli potrzebujesz konsultacji dotyczącej czynności tarczycy, przytarczyc, nadnerczy, jajników, jąder lub też potrzebujesz pomocy z powodu zmian skórnych takich jak trądzik czy wypadanie włosów.

Gabinet Zabiegowy

Wiemy, że szczepienia, pobranie krwi i inne zabiegi są szczególnie trudne dla naszych najmłodszych pacjentów, dlatego personel medyczny pracujący w City Clinic to dyplomowane pielęgniarki i lekarze mający wieloletnie doświadczenie na oddziałach pediatrycznych i doskonałe podejście do dzieci.

Diabetologia

Podejrzewasz u siebie cukrzycę? Jeśli odczuwasz wzmożone pragnienie, pogorszenie wzroku, chudniesz, oddajesz większe ilości moczu i masz skłonność po powstających zmian ropnych lub grzybiczych na skórze i błonach śluzowych - warto udać się do diabetologa w placówce medycznej City Clinic.