tel.: +48 22-863-90-69
lub +48 22-266-04-17
e-mail: rejestracja@cityclinic.pl

Bilanse dzieci

Bilanse są okresowymi badaniami profilaktycznymi wykonywanymi u dzieci zdrowych począwszy od urodzenia do 18 roku życia. Badania kontrolne są przeprowadzane są przez lekarza pediatrę lub lekarza rodzinnego z pomocą pielęgniarki w obecności rodziców dziecka.

Psychologia

Narażeni na sytuacje kryzysowe i wywołane nimi napięcie emocjonalne często potrzebujemy wsparcia w rozwiązaniu problemu. Jeśli przeżyliśmy rozpad związku, stratę pracy lub ciężką chorobę możemy odczuwać problemy z samodzielnym rozwiązaniem trudności.

Neurologia dziecięca

Konsultacje u lekarza neurologa są szczególnie ważne u dzieci najmłodszych, gdzie dzięki szybkiej konsultacji, podjęciu prawidłowego leczenia i rehabilitacji w City Clinic dajemy duże szanse na prawidłowy rozwój.

Pediatria

Opieka pediatryczna w naszej placówce to pewność, że Twoje dziecko powierzasz specjalistom z bogatym doświadczeniem klinicznym i ambulatoryjnym. Oferujemy kompleksową opiekę medyczną począwszy od narodzin, aż do uzyskania pełnoletności.

Pulmonologia

Jeśli od długiego czasu palisz papierosy, jesteś narażony na wdychanie pyłów, gazów lub trujących oparów lub też masz przewlekłe i nawracające infekcje, choroby górnych i dolnych dróg oddechowych lub przewlekły kaszel z odkrztuszaniem wydzieliny - zapraszamy na diagnostykę do lekarzy pulmonologów w City Clinic.

Laryngologia

Masz problemy ze schorzeniami nosa, uszu, krtani, gardła, zatok, ostrymi lub przewlekłymi stanami zapalnymi górnych dróg oddechowych? Zapraszamy do naszej placówki także jeśli potrzebujesz wsparcia przy trudnościach z oddychaniem, chrapaniem, pochrapywaniem lub bezdechem sennym.

Gabinet Zabiegowy

Wiemy, że szczepienia, pobranie krwi i inne zabiegi są szczególnie trudne dla naszych najmłodszych pacjentów, dlatego personel medyczny pracujący w City Clinic to dyplomowane pielęgniarki i lekarze mający wieloletnie doświadczenie na oddziałach pediatrycznych i doskonałe podejście do dzieci.

Dermatologia

Szukasz konsultacji jak poradzić sobie z oznakami starzenia, problemem potliwości lub zastanawiasz się nad doborem kosmetyków w zależności od potrzeb i rodzaju skóry? Zapraszamy do lekarza dermatologa w City Clinic.

Chirurgia

Potrzebujesz konsultacji chirurgicznej lub zabiegu? W centrum medycznym City Clinic zajmujemy się skutecznym rozpoznawaniem i leczeniem schorzeń metodami operacyjnymi oraz prowadzimy fachowe konsultacje chirurgiczne.