tel.: +48 22-863-90-69+48 22-266-04-17

Skutecznie rozpoznajemy i leczymy schorzenia

Reumatologia

Jeśli odczuwasz bóle stawów, np. w dłoniach i stopach, masz problemy z zesztywnieniem mięśni czy ścięgien oraz cierpisz na bóle kręgosłupa powinieneś udać się do reumatologa. Tego typu problemy często dotykają nie tylko seniorów, ale również osoby młode.

Kardiologia

Jeśli jesteś pacjentem po przebytym zawale serca, angioplastyce wieńcowej lub zabiegach kardiochirurgicznych zapraszamy na skuteczne leczenie, diagnostykę i profilaktykę do placówki City Clinic w Warszawie.

Lekarz internista

Pacjenci zainteresowani diagnostyką i leczeniem chorób narządów wewnętrznych oraz osoby zmagające się z sezonowymi infekcjami wirusowymi i bakteryjnymi są mile widziane w centrum medycznym City Clinic. Nasi lekarze interniści pomogą złagodzić i uśmierzyć ból oraz zniwelować skutki i przyczyny choroby.

Diagnostyka USG

Badanie USG to podstawa bezinwazyjnej diagnostyki obrazowej we wszystkich niemal specjalnościach. Badanie USG to także podstawa profilaktyki u każdego dorosłego przed 35 rokiem życia. Pozwala wykryć łagodne i złośliwe zmiany narządowe, jest także badaniem uzupełniającym do badań szpitalnych lub przedoperacyjnych. Wysokiej klasy lekarze specjaliści radiologii gwarantują, że oferta City Clinic w zakresie badań USG w pełni zadowoli wszystkich pacjentów.

Urologia

Jeśli masz dolegliwości związane z oddawaniem i utrzymywaniem moczu spowodowane stanem zapalnym, kamicą, obecnością przeszkody w odpływie moczu, w tym również schorzenia prostaty lub przewlekłe infekcje układu moczowego - zapraszamy do centrum medycznego City Clinic.

Dietetyka

Interesuje Cię nauka prawidłowych nawyków żywieniowych? Dowiedz się jak uaktywnić kubki smakowe, naucz smakowania oraz zdobądź umiejętność przygotowania przepisów na zalecane potrawy (w tym na Thermomixie).

Diabetologia

Podejrzewasz u siebie cukrzycę? Jeśli odczuwasz wzmożone pragnienie, pogorszenie wzroku, chudniesz, oddajesz większe ilości moczu i masz skłonność po powstających zmian ropnych lub grzybiczych na skórze i błonach śluzowych - warto udać się do diabetologa w placówce medycznej City Clinic.

Proktologia

Odczuwasz dyskomfort układu pokarmowego lub obawiasz się problemów związanych z chorobami jelita grubego i odbytnicy? Sprawdź naszą ofertę w zakresie proktologii i skorzystaj z badania anoskopii i retroskopii pod okiem wykwalifikowanego lekarza specjalisty.

Chirurgia

Potrzebujesz konsultacji chirurgicznej lub zabiegu? W centrum medycznym City Clinic zajmujemy się skutecznym rozpoznawaniem i leczeniem schorzeń metodami operacyjnymi oraz prowadzimy fachowe konsultacje chirurgiczne.

Andrologia

Potrzebujesz fachowej diagnozy oraz konsultacji andrologicznej? Rozwiązujemy problemy dotyczące prawidłowego funkcjonowania męskiego układu płciowego oraz leczeniem chorób męskich narządów płciowych, w tym niepłodności.