tel.: +48 22-863-90-69+48 22-266-04-17

Komfortowo i z dbałością o piękny uśmiech pacjenta

Stomatologia

Przekonaj się, że wizyta u stomatologa może być przyjemna, bez niepotrzebnego bólu i stresu. Stomatologia w centrum medycznym City Clinic to leczenie chorób zębów, przyzębia i jamy ustnej, zawsze komfortowo i z dbałością o piękny uśmiech pacjenta.

Psychologia

Narażeni na sytuacje kryzysowe i wywołane nimi napięcie emocjonalne często potrzebujemy wsparcia w rozwiązaniu problemu. Jeśli przeżyliśmy rozpad związku, stratę pracy lub ciężką chorobę możemy odczuwać problemy z samodzielnym rozwiązaniem trudności.

Psychiatria

Potrzebujesz konsultacji psychiatrycznej, odczuwasz problemy z samopoczuciem psychicznym? Wizyta u lekarza psychiatry w City Clinic pozwoli przeprowadzić diagnozę samopoczucia i pomoże zbadać czy pacjent ma do czynienia z chorobą somatyczną czy spełnia kryteria rozpoznania depresji, stanów lękowych, psychotycznych lub nerwicowych.

Neurologia

Neurologia w naszej placówce medycznej to skuteczna diagnostyka i leczenie chorób, wad obwodowego i ośrodkowego układu nerwowego, sprawdzenie prawidłowości odruchów, czucia i zborności oraz siłę i ruchomość kończyn.

Kardiologia

Jeśli jesteś pacjentem po przebytym zawale serca, angioplastyce wieńcowej lub zabiegach kardiochirurgicznych zapraszamy na skuteczne leczenie, diagnostykę i profilaktykę do placówki City Clinic w Warszawie.

Laryngologia

Masz problemy ze schorzeniami nosa, uszu, krtani, gardła, zatok, ostrymi lub przewlekłymi stanami zapalnymi górnych dróg oddechowych? Zapraszamy do naszej placówki także jeśli potrzebujesz wsparcia przy trudnościach z oddychaniem, chrapaniem, pochrapywaniem lub bezdechem sennym.

Fizjoterapia i terapia manualna

Nasza oferta fizjoterapii dziecięcej skierowana jest w szczególności dla dzieci od pierwszych dni życia i niemowląt z grupy ryzyka ciążowo-poporodowego, z zaburzeniami napięcia mięśniowego, wcześniaków, dzieci ze schorzeniami genetycznymi (zespół Downa), z nieharmonijnym rozwojem psychoruchowym, z wadami rozwojowymi, wadami postawy, problemami neurologicznymi oraz asymetrią. Skutecznie stosujemy metodę Bobath.

Endokrynologia

Jeśli potrzebujesz konsultacji dotyczącej czynności tarczycy, przytarczyc, nadnerczy, jajników, jąder lub też potrzebujesz pomocy z powodu zmian skórnych takich jak trądzik czy wypadanie włosów.

Proktologia

Odczuwasz dyskomfort układu pokarmowego lub obawiasz się problemów związanych z chorobami jelita grubego i odbytnicy? Sprawdź naszą ofertę w zakresie proktologii i skorzystaj z badania anoskopii i retroskopii pod okiem wykwalifikowanego lekarza specjalisty.

Dermatologia

Szukasz konsultacji jak poradzić sobie z oznakami starzenia, problemem potliwości lub zastanawiasz się nad doborem kosmetyków w zależności od potrzeb i rodzaju skóry? Zapraszamy do lekarza dermatologa w City Clinic.