Dla Pacjenta

Zobacz jak przygotować się do badań i umów wizytę w naszej placówce

Testy alergiczne

Na choroby alergiczne cierpi coraz więcej osób, a alergia może sie objawiać w bardzo różny sposób. Nic więc dziwnego , że chcemy wiedzieć, czy u podstaw naszych dolegliwości nie leży właśnie alergia.

Jak skutecznie uwolnić się od alergii?

Wraz z z pierwszymi cieplejszymi promieniami słońca alergicy zaczynają mieć problemy związane z budzeniem się przyrody do życia, czyli z pyleniem roślin. Początkowo są to drzewa późną wiosną- trawy i zboża, a w środku lata chwasty. Dowiedz się jak sobie z tym radzić.

Podjadanie u dzieci

Podjadanie. Czym ono jest? Podjadanie to spożywanie dużych lub małych porcji pokarmów między posiłkami właściwymi. Są to najczęściej przekąski, które nawet nie są traktowane jako jedzenie, po prostu są zjadane bezwiednie, lub dla przyjemności.

Plan leczenia stomatologicznego

Często zdarza się, że wizyta u dentysty kojarzą się z leczeniem próchnicy i wypełnieniami (plombami) ewentualnie z usuwaniem zębów. Zdecydowanie rzadziej z zaplanowanymi działaniami, które mają utrzymać zdrowie i higienę jamy ustnej. Tylko dzięki kompleksowemu podejściu do problemów stomatologicznych i indywidualnej analizie każdego pacjenta można uzyskać satysfakcjonujące i trwałe efekty leczenia.

Trening na trampolinach – dwie strony medalu

Trening na trampolinie, czyli jumping fitness, obecny jest w Polsce od niedawna, jednak z roku na rok zyskuje na popularności i zaskarbia sobie coraz większe grono zwolenników. Podskoki w rytm muzyki kojarzą się z beztroską, dobrą zabawą, wyzwalają endorfiny, a przy tym spalają kalorie. Każdy kij ma jednak dwa końce. Okazuje się, że tego typu aktywność nie jest dla wszystkich i można sobie wyrządzić więcej szkody niż pożytku…

Krwawienie z nosa

Przyczyn krwawień z nosa jest wiele, poczynając od błahych związanych z uszkodzeniem śluzówki podczas dłubania w nosie, czy nadużywaniem leków donosowych, aż po ciężkie mogące być sygnałem chorób ogólnoustrojowych.

Pielęgnacja małego dziecka

Zostało naukowo dowiedzione, że nasza skóra i śluzówki są obficie skolonizowane przez bakterie. Wiadomo też , że bakterie te są nam niezbędne, gdyż m.in. chronią przed mikrobami wywołującymi choroby oraz dbają o prawidłowe funkcjonowanie układu immunologicznego. Tak więc wszelkie działania prowadzące do sterylizacji naszego środowiska zewnętrznego nie są korzystne.

Ciemieniucha

Zmiany skórne pod postacią żółtych łusek pokrywających główkę dziecka są obecnie powodem zmartwienia wielu młodych mam. Spowodowane jest to prawdopodobnie częstym przekonaniem, że jest to objaw alergii.